klik sini

leave your footprint here :)

Wednesday, January 12, 2011

promote

assalamualaikum!

mari2 kita tgk apa barang yang ada! murah2 saja! ewah dh mcm kat pasar malam dah..haha
member aku sorang ni baru bukak bisnes..so aku tolonglah dia.. mana tau rezeki dia, dpt blanje aku starbucks ke nnt.hehe!

ok jom tengok apa yang ada.


ok hairband ni aku suka. i have one :)
kepada yang berminat, apa tunggu lagi..hehe


ok ni compact powder. nama dia pixy. aku x tau pun pasal bedak ni. tp katanya famous di kalangan student uitm.. pastu td aku nampak member lagi sorg pakai bedak ni. uitm jgk. so mungkin teori di atas adalah benar. haha!
so harga dia memang berpatutan lah. kepada yang tercari2, bolehlah beli banyak2 sbb murah sikit dari kedai.. heheh


dalam banyak2 kaler, merah aku suka. so taruk lah kaler merah ni kt blog aku. earrings banyak lagi yang dia jual. so bolehlah pilih mana2 yang cantik di mata dan hati korang ye :)

anything boleh tanya saya jugak. konon2 dah up jadi marketing executive ni! haha..

kalau nk tgk barang2 lain sila melawat blog ini

sekian!

No comments: