klik sini

leave your footprint here :)

Wednesday, January 12, 2011

bila bekerja

assalamualaikum.

semenjak kebelakangan ni aku asyik beremosi je. mcm banyak pulak hal yg nk kene pikir. nak tau x ape yg banyaknya?

1) tajuk research belum dpt. duk konflik x habis2

2) konflik bertambah bila supervisor aku semakin hari semakin kerek. salah kau pun kau marah aku

3) supervisor aku x suka aku jumpa advisor. siap tanya aku lagi 'asyik jumpa advisor je, bila nak kerja' hello. elaun pun kau bg lambat, kau jgn nk kecoh. aku student lg, bkn hamba abdi kau

4) makan. x makan lapar. makan gemok. itu pun konflik

5) lepas ni nizam nak join klas kick boxing kat subang. after keje terus pegi n dlm 11 mlm baru blk. die suruh aku join. mmg x la! gila apa. so aku kene pikir mcm mana nk blk dr ofis. kalau teksi rm17. x sanggup

6) baju. dah sebulan mesin basuh aku rosak. bila nak betul pun x taulah. sepanjang tu, dobi jelah kan. so kalau setiap minggu dobi, kaya lah dobi tu!

OK. kesimpulannya, semua pasal kerja n duit. xde pasal lain. lain kali kalau nk kerja, biar yang banyak duitlah. n pastikan environment kerja tu x de manusia yang pelik. sekian

No comments: