klik sini

leave your footprint here :)

Thursday, April 16, 2009

::rakan2 terbaikku!!::


ni suma rakan2 terbaikku!!!







dis is athirah bt jamil!
just call her tirah..
terbaik untukku..
senang susah aku ngan dia ja..
sgt xberkira ngan aku..
sumtimes jer..
hehe..







dis is nur rahimah bt zailan..
panggil dia eima ja..
dia ni sgt2 pandai antara suma kami ni..
DL weyh last sem!!


*dia sgt mara kalo dia tau aku sbot bab DL neyh!
hahaha..




yang sblh kiri 2 nurulizzati bt abu bakar
panggil dia zati jer..
ni yang paling tinggi antara suma2!!!
dia suruh ckp dia comel!!!!
hehehe...
ni gmbaq time ktorg main boling ramai2..




ifa la ni!!!!
hahaha~
dia punya trademark..
full name dia nur fadhilah bt samsudin
dia ni kalo suma org nk tau..
observer terbaik dowh!!!
haha~
selayaknya jadi stalker..
n telinga dia sgt hebat weyh!
orang bisik pon dia bleh dengaq!



dis is khairun sarah bt rodwan
panggil dia sara..
ni kwn aku yg terpaling kontrovesi utk sem ni!
hahaha..
hanya yang mengerti ja memahami..
lala~
ni gmbaq dia last sem pnya..
orang slalu konpius aku ngan dia..
aku pon xpham sbb pa..
maybe persamaan pon sama..
kegemaran pun sama..
kami juga berkongsi jejaka yang sama!

oopppSSSS!!!

terlebih suda!!!


7 comments:

L0lyp0p Candy Horr0r... said...

huahuahua...
agak babi dicitu..

NisaHEBAT said...

hahahaha!
mana abg?
xtergolong ke?
hahahha

maiSarah said...

hahahaha!!!!!

sara:
mana babi?!!!

nisa:
aku xda abg dowh!!!

L0lyp0p Candy Horr0r... said...

babi tu..
yg tgh wat blog ni la..
sengal..

maiSarah said...

sial ko!!!
hahahaha~~~~
ye la..
aku kan babi..

untebetine said...

agak syial la..
but gmbr ang ngan zati 2..
i like mamat blakang 2..
mengangkang mencapai tahap utiliti!

maiSarah said...

syial + babi..
ok la 2..