klik sini

leave your footprint here :)

Tuesday, April 14, 2009

::kepala hotakku::

kepala hotakku sangat saket skrg..kepala manusia akan sakit sekiranya manusia terlalu berfikir, tak ckop tdo, tak mkn, terlalu tensen, terlalu lapaq, or buat2 saket kepala.haha..2 yang aku tau la..yang aku xtau 2 kne refer kt doktor mana2 or bkl doktor je la eh..hahaha..aku pon xtau aku kepala aku ni saket efek yg mana 1..haha..tp yang pasti aku sgt bosan tunggu tirah!!aku nk stadi..dr td ajak dia..tp dua2 tgolek2 lagi pon xbgos gk!!hahaha...feel nk stadi dh makin gone dh ni..jpg by d time nk start stadi mood dh bye2..hahaha...pastu agenda laen la plak kn..mkn!!!sbb dh sgt lapaq..smpai ati tirah xbg aku mkn..td ada org suh bg aku mkn pon dia xbg..huhu..apalah nasebku ini!haha..ni kalo tirah baca blog aku msti dia ngamok abes!hahahaha

No comments: