klik sini

leave your footprint here :)

Friday, November 19, 2010

power station

ok today nak cakap psl power station. korang tau x ape maksud power station.
basically power station ni adalah power plant lah kot kan. aku pun x sure. boleh baca kat sini ataupun mungkin adalah sesuatu yang lain. boleh tgk kt sini

ini adalah power station jugak

ish ish ish..mcm2 ada.. sekarang aku bukak teori baru. power station 3rd version. ni bukan teori aku. ni teori tokwan aku.

menurut apa yang tokwan aku ckp, power station tu letaknya dalam hati. maksudnya mcm mana kita control perasaan. itu pun dinamakan power station.

sebab ape? kalau power control kita x berfungsi dgn baik, power station akan menyebabkan banyak perkara2 yang x diingini berlaku. sebabnya kita x akan tau bila masa patutnya marah,
bila masa patutnya diam. bila masa patutnya cerita, dan bila masa patutnya dengar.

kalau power station kita berfungsi dengan baik, kita akan dengan sendirinya sedar apa yang patut kita buat, sesuai dengan keadaan sekeliling.

power station juga terdapat di sini

persoalannya, adakah power station anda berfungsi dengan baik?
renung2kan :)


No comments: