klik sini

leave your footprint here :)

Sunday, November 21, 2010

kisah dulu-dulu

bila lepak2 xde buat ape. teringat kisah lalu dulu-dulu masa darjah satu. aku sekolah kt Sekolah Kebangsaan Jejawi, Perlis sana nu! masa tu masuk sekolah xkenal sapa2. yela tadika kt kawasan lain, sekolah kt kawasan lain.so xdelah kawan aku yang dari tadika tu..huhu..

1st day masuk sekolah bawak beg besar dari tuan! siap ade gambar dinosaur lagi.

bukan beg ni. tp saiz ni la beg aku dulu2!

haha kelakar gile. oh lagi satu, dulu pegi skolah pakai skirt! kat skolah aku tu ramai budak siam..sbb area situ ada perkampungan siam.so ramai la yang pakai skirt..dan aku pun turut serta. skirt and cekak rambut kaler purple. selalu kena marah dgn pengawas sbb kaler purple.very skema pengawas2!

kalau skrg pakai skirt ni! mmg buruk la!

lepas tu bawak bekas air pegi sekolah.. dulu bekas air mcm2 bentuk n kaler ada!

aku punya kaler merah kot. xingat dah

oh masa skolah jugak ada koop yang jual pemadam! so setiap kali time rehat mesti nk
pegi beli pemadam.. buat koleksi sampai byk2!

ada lagi satu jenis pemadam. yang tulis huruf2 pastu ade gmbr kt tepi dia.
pun feveret jgk!

oh lepas tu ada pembaris! satu sekupang! aku kalau beli je asyik patah..so asyik beli banyak jugak!


dan yang paling penting gam ni! skrg mcm dh pupus jek! gam die harga die 2posen kot x salah aku. mmg berguna habis la utk buat pendidikan seni..hehe

memori daun pisang sungguh!!

3 comments:

Cik Nathrah said...

hahaha..same2..kite pon simpan benda2 cam atas ni :)

maiSarah said...

hehe zaman kecik2 je ade bende ni..skrg dh pupus..

touyakaruma said...

memang takleh lupa zaman sekolah dulu , beg besar dari tuan

http://touyakaruma.com/blog/