klik sini

leave your footprint here :)

Sunday, January 3, 2010

[ new ]

pantas!baru sedetik rasanya tinggalkan masa lalu. ah. sungguh aku rasakan dunia ini baru buatku. maklumlah tahun pun baru. 3 hari pertama ini dirasakan terlalu awal untuk dikatakan indah. manusia berubah mengikut keadaan.

kesengsaraan yang disebut2, gelak tawa yang dibuat2, kesangsian yang meluak2..makin pudar, hilang dan terus lenyap dari duniaku.. yang wujud skrg hanyalah ketenangan yang dari dulunya aku undang, gelak tawa yang riang dan kasih sayang yang ikhlas dan luhur dari hati.

kawan. ah, x kuasa aku fikirkan lg.ada, adalah.xde, xdelah. datang dan pergi seorang kawan, aku masih di sini.kaku terpaku menunggu datangnya kawan. cukup hanya memahami susah sng aku, walaupun xmampu ada utkku di waktu itu.

bahagiaku milik semua. kasihku juga untuk semua. silakan andai ada yang mahu singgah. andai sekadar menjengah, juga silakan.tiada paksaan untuk bersama aku.senang atau susah. aku mereka punya. andai kau singgah, aku alu2kan. andai kau berlalu pergi, terima kasih aku iringkan.

dunia ini xpunya kau seorang. indah ini bkn juga hanya kau yang rasa. rasa ini, bukan kau yang punya. dunia juga aku yg punya. aku juga melihat langit yang sama. apa bezanya kau dan aku? ah. x kuasa aku fikirkan.

selamat datang ke dunia baru. indahnya dunia ini kita rasakan bersama. duri2 sepanjang jalan ini, ayuh pijak bersama. buat kau, aku utuskan salam kemaafan andainya kaki kau aku tersepak sepanjang kita berjalan. tgn kau ku pengang erat, kini ku lepaskan. seperti burung kini kau terbang bebas.carilah hidup kau sendiri.

jgn pandang ke blkg lagi. jangan sesali semuanya lagi, jangan kau cari aku lagi.

No comments: