klik sini

leave your footprint here :)

Saturday, July 11, 2009

::sepetang di rumah sara::

bgn je pg,g meeting koko..
den dh abes trus g mkn kt DE ngan tirah,eima,zati n sara..
balik je aku n zati g tmn ijam mkn..
den si sara nk balik..
tah mane dtg idea nk g antaq smpai gombak..
den lpk kt umah dia smpai 5 lebih..
n mak dia masak utk aku,zati n ijam!
diner free doh!!
hahahahahaha~
den aku sgt terharu hari ni sbb mak sara ckp dia xmsk pedas sbb aku xmkn pedas!
hahahahahahah~
terharu giler wahai si sara..
aku siap post blog utk ko doh..
cpt ckp aku baek!
hahahaa~
den lps 2 trus balik..
si sara ni nk balik at 1st place,den balik basoh baju je!
ntah pape!
hahaha~
balik je trus kemas2 rumah sume..
den kuar on9!
2 je aku buat hari ni..
btw hari ni dh 1 hari aku xcontact ngan syg aku..
mane dier.. =(

7 comments:

Khairun Sarah said...

si singa yg mulut mcm palat tu...
yg m'ybkan aku nak blk s.alam blk..
hahahahaha...
syg ko g meronggeng ngan pompuan lain kat perak kowt...hahahaha!~

maiSarah said...

helo2..
jgn cuba retakkan rumah tangga aku k..
hahahahahaah~
xske ko bodoh!!!!!!!!

Khairun Sarah said...

ko niyh sengal pun x bagus!!!
aku saje je gurau!!!
kat perak mane ad pompuan hot2...
x payah nak riso!!~

maiSarah said...

hahahahahahahaa~
xpyh kt perak doh..
s.alam pon bsepah!

Khairun Sarah said...

aP YG BERSEPAH?

maiSarah said...

pompuan hot!
yg slalu wt aku hot!
hahahaha~

Khairun Sarah said...

hahahahahaha..
ko kalo nak hot x tentu pasal pun x bagus sbnarnya!!~
think wut i said!!~