klik sini

leave your footprint here :)

Friday, June 12, 2009

::result::

akhirnya penantian sem 2 dh berakhir..result dh kuaq!!huhu~
tirah kol xkne time la!!aku tgh sdap jln2 shopping2!haish!!suddenly kol bgtau dier DL!ouh!very d shit!!hahaha~btw congrats tirah..u deserve it..aku ape g..dgn pnuh rasa menggelabahnya g cari cc..hahaha..tingkat 9!!giler cuak nk cari..hahahaha~ok..

now kisah dlm cc..

aku n cheh..
cheh xnk cari pc dkt2..
konon xnk tnjuk result!
tp at last dpt sblh2..
haha!
masing2 jaohkan monitor..
xbg sesi usya mengusya berlaku..
hahaha~
den aku bjaya tgk result dia dulu..
3.4!!
eh2..mcm knl je angka 2..
aku diam je..
sbb time 2 aku cpt2 tutup bila dh tgk aku pnya result..
den tgk lg skali same2 ngan cheh akunyer result..
also 3.4!!
even xDL..
tp alhamdulillah la..
dpt byk 2..sbb aku xstadi sgt pon..
ktorg dua2 terjerit2 dlm cc!
mcm xpcya..
btw tahniah pd sume kwn2..
especially yg join stadi grup same2 ngan aku spnjg2 nk xm ritu..
congrats again n tnx 4 everything..
xkisahla brapa result korg..
asalkan korg kwn aku,dh study n wt yg tbaik,korg dh success!
korg kwn2 yg everything utk aku!!!

2 comments:

untebetine said...

u 2 syg..
thanx 4 everyting..
pasni kte wat leklok lg k..
i wanna beat u!
even 0.01~
hahaha!~

maiSarah said...

hell no!!!
i wont let u 2 do dat..
wait 4 d nx xm!!
hehehe..
tnx syg!