klik sini

leave your footprint here :)

Wednesday, May 20, 2009

::basketball!::

huh!letih sgt rini coz ktorg g maen basketball..mule2 nk maen kt sksen 7..ntah cmna sudenly maen kt dlm uitm je!!hahaha~ktorg berlapan hari ni tanpa bal..huhu..mula2 main pecah 2 team..akunyer team ade aku,tirah,ijam n cheh..zati sgt xpuas hati sbb dua2 ketul yg lelaki team ktorg!hahahaha~..den 2nd round team laen lak..akunyer team ade aku,ifa,zati n cheh..bleh lak dorg suh ijam n cheh pilih strawberi or durian..saper pilih strawberi join team ktorg..sape plih durian join team lg 1..konpem2 la si cheh pilih strawberi dowh!xde hal la..janji grup aku ala2 kalah gitu utk 2nd round!hahahahaha~pastu team aku tgl 3 ketul sbb aku giler dh letih..hahaha~lps dh stel sume,g lepak2 minum n blah balik je lar..sume2 pnt giler..tp kne wt asgment!hahaha~aku je yg so far bahagia xde asgment!

ni tgh giler best berebut bola!team aku tgl 3 org..haha!



ni tgh sume ala2 letih gitu!even pnt,still nk maen smpai lebam!
hahaha~

1 comment:

untebetine said...

lihatlah aku..
ada d mana2!
ternyata aku hebat!
hahaha!~