klik sini

leave your footprint here :)

Thursday, April 9, 2009

::orang itu::

.:kenapa:.

kenapa perlu hati ini terasa kesakitan yang sangat dalam..
kenapa hati ni xmampu untuk jadi orang yang kuat..
kenapa dalam banyak2 mnda yang aku buat, aku xmampu nak tutup suma mnda yang ada dalam hati..
dan knapa orang itu xmampu mengerti apa yang terbenam dalam lubuk hati..

orang itu..

tolongla mengerti..
tolongla fahami..
tolongla faham yang aku sbnrnya sangat sakit dan letih berlari..
tolongla jadi dirimu yang dulu..
tolongla jangan buatkan aku rasa itu salahku..
tolongla faham yang aku sebenarnya hidup dengan jiwa yang kosong..
tolongla mengerti yang hidup ni kosong..
tolongla ingat yang aku slalu sgt rindu orang itu..
tolongla tau yang ruang itu hanya untukmu..

tapi ..
xda apa yang perlu diharapkan..
xda apa yang perlu disesalkan..
xda apa yang perlu aku luahkan..
xda apa yang perlu aku fikirkan..

sbb..
untuk suma yang tiada itu orang itu tiada..

biarlah aku simpan ini sbg 1 rasia smpai bila 2..
aku sorg je tau apa aku rasa..

i hate dis!!!

No comments: