klik sini

leave your footprint here :)

Thursday, April 30, 2009

impianku! =)



gasoline!!!!
at last salah 1 dr impianku dh tertunai!!
nk tau apa kaitan impian aku ngan gasoline neyh?
impian aku..
nk mkn kt gasoline ngan org yg aku syg!!
n smlm aku mkn kt sana ngan 2 org yg aku syg!
i love them!!
tnx to cheh sbb bwk g sana n tmnkan aku ngan tirah..
gelak golek2 ngan aku n tirah..
n tnx 2 tirah 4 d sweetest moment kt sana..
dh dua kali aku g ngan tirah..
last time ktorg g sana on 22nd March 2009..
aku sgt igt tarikh 2 sbb gasoline is d last place aku g ngan tirah sblm 23rd March 2009 menjelma!!
huhuhu~
anyway..
d past ttp past..
n really tnx 4 smlm!
i love it!
n smlm ada org clbrate bsday kt sna!
i very d like!!!
tringin nk cmtu!!!
waaaaaa~
ngarut lg!!





dis is cheh n me..
aku minum lychee yg very big!!
tp cheh pnya air yg kcik 2 lg sdap!!!!
waaaaaaa~



dis is athirah!
minum longan!
tp bergmbar ngan air cheh minum!
sbb chantek dia pnya gelas!
hahaha~
tirah dh tsgt glemer la dlm blog aku!
xnk ceta pape g dh!
hahahaa~
anyway..
dia ade tulis psl gasoline gk kt dia pnya blog..
tp version laen!
hahaaha~
tgk la sndiri!~

[link 2 tirah punye longan!]

pape pon..
i like sgt dpt g gasoline!!!
luv both of u soooo much!!

8 comments:

Anonymous said...

hahahahahah!
nasib baik ko ltak gmbr aku yg comeyl...
kalau x,tdo tepi jln ar nmpknyeee....
muaahahahhahaaa!

maiSarah said...

hahahahahah~
ko xabes2 nk wt aku mncarut kn?!
kira aku baek la xkutuk ko byk2 dlm blog aku!
ko je yg kutuk xnk kalah!
huh!

Anonymous said...

aku tgh dlm kesedihan.....
ni jer lar care mencapai kegembiraan.....
hahahahahahahaah!

maiSarah said...

hahahaahahaha~
atlis dlm kesedihan 2 ade gk aku yg mmbawa kegembiraan!
kn tiraaaaaaahhhhhh~

untebetine said...

memang x leh blah!
hahaha!`

maiSarah said...

hhahaha~
cheh ni kn...
seboleh2 sketul je dia nk komen!
hahaa~

Anonymous said...

tp ko sumpah x membantu aku sbnrnye anis!
u know wat im talking bout~
:p!!!!!!!!!!!!

maiSarah said...

hahahahahahahaha!
aku membantu lar!
ko je xnmpk yg aku sbnqnya tgh mmbntu!!
hahahha